جملات عاشقانه سری دوم

تبلیغات

جملات عاشقانه سری دوم

بعضی آدمها یهو میان…


یهو زندگیت و قشنگ میکنن…


یهو میشن همه ی دلخوشیت…


یهو میشن دلیل خنده هات…


یهو میشن دلیل نفس کشیدنت..!


بعد همین جوری یهو میرن…


یهو گند میزنن به آرزوهات…


یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات…


یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست…!

 


نبار باران....


نبار لعنتی....


عشقم با دیگری بیرون است...


سرما میخورد...!

 


احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دوستت داره،


 احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دلش برات تنگ شده


 اما قشنگترین احساس وقتیه که بدونی یکی هرگز تورو فراموش نمیکنه!



 

خسته ام
تکیه زده ام بر دیواری از سکوت ؛
گاه گاهی هق هق تنهایی هایم سکوتم را میخراشد و نقشی از یادگاری میزند
یادگاری هایی که کسی سواد خواندنش را ندارد
هیچ کس جز خدا!

 


یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...

همین که دستت رو آروم بگیره.....


یه فشار کوچیک بده.....


این یعنی من هستم تا آخرش.....


همین کافیه....!

 


بیچاره من…


کسی را پاشویه میکردم که از تب دیگری میسوخت…!!

 


بعضی وقتها باید یقه‌ ی احساست را بگیری


با تموم قدرت سرش داد بزنی و بگی:

تورو خدا بسه‌

بسه‌ دیگه‌ تا حالا هرچی کشیدم  از دست تو بود

 


و اشک...

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...


گاهی لحظه های سکوت

پرهیاهو ترین دقایق زندگی هستند...

مملو از آنـچه می خواهیم

بگوییم ولی نمی توانیم بگوییم …

 


دیدیم نمیشود درزمین عاشق شدبه اسمان پروازکردیم


وقتی برگشتیم مارادرقفس انداختند


نتوانستیم ثابت کنیم پرنده نیستیم..!

 


ماتنها


عاشق شده بودیم...

 


دلم هوایت را کرده است...

تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی....!!

 


وقتی می گویم سراغم نیا,


نه این که فراموشت کرده ام . . . ! !


یا دیگر دوستت ندارم !


نه,


من فقط فهمیده ام;


وقتی دلت با من نیست . . .


بودنت مشکلی را حل نمی کند


تنها دلتنگ ترم می کند.

 


به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدای که قشنگ تر از باد باشد

تنهایی یعنی این...

 


ساده هستم

ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …


وقتی نخواستت...

آروم بکش کنار...

غم انگیز است اگر تو را نخواهد..!

مسخره است اگر نفهمی...!!!

احمقانه است اگر اصرار کنی..!!!!!!

آدم ها لالت می کنند...

بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست...!

 


چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی


یکی که بهش اعتماد داری


بهت اعتماد داره


از دلتنگی هاش برات میگه !


از دلتنگی هات براش میگی !


آروم میشه


آروم میشی


حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ...





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.